Wednesday, February 14, 2007

A change in plans

Oorspronkenlijk was mijn plan om na de stage hier in Toronto de laatste 2 weken met de trein langzaam maar zeker richting Vancouver te reizen.

Omdat dit mij door meerdere mensen is afgeraden (3 volle dagen in de trein en de tussenliggende steden zijn weinig interessant) is dit plan is gewijzigd.

15 maart vlieg ik met Gerbert en Danielle naar San Fransisco, waar wij enkele dagen zulen verblijven. Vervolgens treinen we naar Seattle (dit is 'slechts' 22 uur). Afhankelijk van de mate van interessantheid van Seattle zullen we hier 1 tot enkele dagen spenderen. Hierna reizen we naar onze eindbestemming in Canada, Vancouver. 29 maart vliegen we terug naar Amsterdam.

5 comments:

Unknown said...

Cool! Ga je nog naar Silicon Valley?

Maarten said...

Is daar dan wat te doen?

Anonymous said...

heeeuj maarten, ik heb er zin innnnnnnn

Anonymous said...

Slechts 22 uur tussen flower power en grunge (en vele jaren).
Veel plezier op deze eindtrip!

Anonymous said...

Hey Maarten!!!

Leuk, die andere plannen!! Altijd leuk als alles verassend blijft, ik heb er ook last van!!

Ga zaterdag eindelijk naar tasmanie en out of the cities! (die heb ik echt gehad!) En dan kamperen en touren met een rode Ford Falcon echt cooooooool!!!

Heel veel plezier!!

Liefs X Sigrid