Tuesday, March 27, 2007

San Francisco, Seattle & Vancouver

Hallo lezers,

na een radiostilte van een aantal dagen op mijn weblog zal ik even een korte update schrijven. Na nog een mooie dag in San Francisco ben ik met de trein naar Seattle vertrokken. Deze treinreis, die volgens het spoorboekje 22 uur moest duren, heeft uiteindelijk 26 uur geduurd. Een vertraging van 4 uur vanwege vrachttreinen op hetzelfde spoor en andere oorzaken zorgen ervoor dat dit vrij standaard is op het traject. Dat zeggen ze er dan niet bij als je je kaartje koopt...

's Nachts om een uur of 12 kwamen we (gebroken) aan in Seattle, waar we gelukkig een grote hotelkamer met fatsoenlijke bedden hadden geboekt. Na een welverdiende nachtrust zijn we Seattle gaan verkennen. Dit duurde ongeveer 2 uur, daarna hadden we het wel gezien. Gelukkig vertrokken we de volgende ochtend vroeg al naar Vancouver. Deze nog geen 4 uur durende busreis was, in tegenstelling tot de treinreis, prima te doen.

Aangekomen in Vancouver werden we verwelkomd met regen, regen en nog meer regen. Het leek wel Nederland! Gelukkig was na 2 dagen de regen over en brak het goede weer aan. Met de andere mensen uit onze Nederlandse MBRT groep, die toen ook waren aangekomen in Vancouver, ben ik naar de Capilano Suspension Bridge geweest, een natuurpark in het noorden van Vancouver.

Later die avond had ik een reunie met Sam, Hari en Christina, welke ik allemaal kende uit het hostel in Toronto.

Ik kan op dit moment geen foto's van mijn camera halen, dus daar zullen jullie nog even op moeten wachten...

1 comment:

Unknown said...

26 uur in de trein, shibby!