Sunday, March 11, 2007

Eindelijk weer een update...

Hallo lezers,

Eindelijk weer een update vanuit Toronto. Omdat ik bijna een maand moet bloggen, zal ik alles kort houden ;). Zie de foto's voor het beeldverslag. Allereerst heb ik gehondensleed en een ijshockeywedstrijd bezocht van de Marlies (een soort junior team van Toronto).

Vorig weekend ben ik naar New York geweest. Na een dramatische heenvlucht (allereerst werd de vlucht een dag uitgesteld vanwege een sneeuwstorm in Toronto, en vervolgens moesten we op een overbelast vliegveld veel te lang in de rij staan om onze koffers in te leveren en de douane te passeren, waardoor we pas 5 minuten voor het (geplande) vertrek van het vliegtuig aankwamen op de gate. Vervolgens moesten we nog bijna een uur wachten tot het vertrek omdat er personeelstekort was...

New York zelf is fantastisch, ik heb ongeveer alle sight-seeing attracties gezien (zie de foto's). Brooklyn Bridge, Ground Zero, Vrijheidsbeeld, het VN gebouw, Central Park, Museum of Modern Art, Times Square, etc, etc.

De afgelopen week was vrij standaard, lekker veel uitgeweest en stage gelopen en een dagje op school gezeten.

Gisteren zijn we naar de Steam Whistle brouwerij geweest. De tour was saai, maar het gratis bier smaakte zeer goed!

No comments: