Thursday, March 15, 2007

Vertrek uit Toronto

De laatste paar dagen heb ik afscheid moeten nemen van alle mensen die ik heb ontmoet in Canada.

De laatste dag van mijn stage-programma was afgelopen dinsdag, waar ik werd uitgezwaaid door iedereen van de afdeling met taart en een afscheidscadeau.

De dag erna was de laatste dag van het uitwisselingsprogramma. Tijdens een presentatie/discussiepanel van ons 8en versus 150 Canadezen mochten we de verschillen tussen Nederlandse en Canadese gezondheidszorg uitleggen. Daarna volgde een reflectiebijeenkomst met de organisatoren van het programma en daarna een informele lunch om afscheid te kunnen nemen van alle mensen die namens het Michener Institute betrokken waren bij ons uitwisselingsproject.

Afscheid nemen van de mensen in het hostel volgde daarna tot in de late uurtjes.

Gelukkig zal ik sommige van de mensen weer terugzien! :)

No comments: